Категорије

недеља, 19. фебруар 2017.

ЏЕЛАЛУДИН РУМИ, Реци да сам ти


Ја сам честице прашине у светлости сунца.
Ја сам округло сунце.
Честицама прашине кажем: Зауставите се.
Сунцу: Настави да се крећеш.
Ја сам јутарња измаглица,
и дисање вечери.
Ја сам вихор у највишим гранама луга,
и ударање таласа о хрид.
Јарбол, крма, кормилар, и кобилица,
ја сам уз то и корални гребен на који они тону.
Ја сам дрво са дресираним папагајем у крошњи.
Ћутање, мисао, и глас.
Мелодични ваздух што излази из флауте,
варница из камена, светлуцање
метала. У исти мах и свећа
и лептирица што махнито око ње облеће.
Ружа, и славуј
изгубљен у мирису.
Ја сам сви степени постојања, кружећа галаксија,
свесност у развоју, уздизање
и отпадање. Оно што јесте,
и оно што није. Ти који познајеш
Џелалудина, Ти једно
у свима и свему, реци ко
сам ја. Реци да
сам Ти.



Џ. Руми, Једино Све, препевао Александар Ђусић са Александром Љубишом

Нема коментара:

Постави коментар