Категорије

петак, 11. новембар 2016.

ЉУБИЦА МАРИЋ, Биографија




Сећање сам своје
и своје порекло
ја сам честица себе

и отпор Закону сам
и ред и хаос његов
ја сам и десна страна
и лева страна кугле
и трен сам који не схвата
                           што памти
и трунка на ветру
                        непознатом

                  и глас
                и глас
                  и глас
                  и глас
                                 и глас

                  *
      
има ли одјека...
има ли одјека тамо негде...
         у даљини
         у празнини
         у хаосу
         у тишини
     има ли одјека...
              *
досегни гласом
досегни гласом далеке
                  просторе
досегни гласом далеке
       просторе свемирске
у себи
            *
иза најдаље даљине
као да ничега нема
величанствено је то
а најдаља даљина
најближа је најближој
                            близини
и живо сада
гони се са њом
и рве
и љуби
           *
можда сам још
        у плаценти
можда сањам
      што ће бити
можда још није
       што је било
или већ беше
      што настаје
         *
    једна опна
у средини опне
        сенка
      у сенци
        срце
        куца


Нема коментара:

Постави коментар